zondag 5 februari 2012

Tilda with Arrow


Goedenavond allemaal,

Nog eventjes en dan zit het weekend er al weer op. Ik hoop dat iedereen er op zijn of haar manier van genoten heeft. Dan bedoel ik of knutselend of schaatsend en genietend van het winterweer.
Ik heb in ieder geval ook nog tijd vrij gemaakt om een kaartje te maken.
Want ik weet niet of ik deze week tijd heb om te knutselen. De hele week ben ik aan het werk. Dit ivm de Cito Eindtoets die groep 8 gaat maken. En zoals misschien een aantal van jullie weten, heb ik dit jaar een combinatieklas 7/8. Mijn collega en ik werken dus beiden, zodat groep 8 in alle rust en concentratie de toets kan maken.

Maar genoeg gekletst, over mijn kaartje.
Ik heb weer eens een insteekkaart gemaakt.
Hiervan de korte zijkanten naar het midden gevouwen. En de bovenkantjes weer naar buiten.
Zo zie je aan de voorkant dus ook de binnenkant. De onderkant en midden vastgeplakt.
Hierop een hartdoily en twee nestabilities van SP op elkaar geplakt. 


Het afdrukje is van de laatste Magnolia serie en heet Tilda with Arrow. Ze is ingekleurd met distressinkt.
Ik heb wel een poosje zitten puzzelen en mengen tot ik de goede kleur gevonden had voor het jurkje.
Het is niet roze, maar gaat meer naar oranje.
Afdrukje uitgeknipt en op de nesties geplakt met foam. 
De Tags die onder de nestieszitten komen ook uit een Pion vel uit de From my heart kine.
Evenals de twee harten die ik gebruikt heb.
Lint door de tags en met een button vastgeplakt.
De tekst komt van twee magnolia stempels uit een oudere serie,
De dubbele vlinder is van Cheery Lynn.
Bloemetjes op een veertje en wondgaasje met de hartjes swirl van Magnolia.


En zo ziet het er uit als je de kaart eruit haalt.
De rand aan de bovenkant is gemaakt met een stans van Tim Holz en heet distressed Doily.
Hier wederom een stuk DP van Pion opgestikt met een zigzagsteek. Ook de rand komt uit deze serie en ook met de naaimachine erop gestikt met een zigzagsteek.
Het hart bestempeld met een Magnoliastempel.
Alle randen zijn trouwens bewerkt met distressstain.

Hier nog een foto met ook de twee kleine tags ernaast.


Dan nog een heel warm welkom aan mijn nieuwe blogvolgsters.
Ik ga proberen jullie allemaal te bezoeken, maar het worden er zoveel, dat ik echt mijn best moet doen en wil doen hoor. Ik vind het zelf ook zo leuk om berichtjes te krijgen en te lezen, dus probeer ik het bij jullie ook.
Een heel fijne avond nog en ik hoop tot gauw.

Deze kaart stuur ik in bij:
Magnolia Down Under Challenge: Love is in the air.
Simply Magnolia:  Hearts and Love Challenge
Just Magnolia: Anything goes with the option of Valentine


46 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart.. mooie kleuren.. geweldige creatief!
    Lieve Groetjs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat weer een bloetie! Prachtig papier en wat is Tilda weer gaaf ingekleurd!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne,

    Geweldige kaart zeg! Erg mooi detail dat je er nog een kaart in hebt verborgen. Een cadeautje op zich!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een prachtig kaartje zeg, zo mooi ingekleurd weer en verder is er weer zoveel op te zien, je blijft ernaar kijken! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooohhh wauw zeg, het wordt wel saai hoor Marianne maar ik kan niks anders zeggen dat deze ook weer zo mooi is, geweldig!!!! Wat heb je er weer een plaatje van gemaakt!!!!
    Veel succes komende week met alle drukte!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooooo Marianne wat is het een beauty geworden!
    En ja het DP is geweldig mooi om te gebruiken.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey sweetie, how are you? Sorry for being a bad friend lately, life took it over, if I may say, my little one went down with pneumonia and he stayed at home for couple of weeks/ It was difficult for us but couldn't spend much time blogging or crafting. But I must say I didn't miss a single one of your masterpieces.
    Where do you get those great ideas? I mean, look at this one, the design is so unique, the shape and all the embellishing is right where it shoul be. I absolutely love your art work, it gets better and better; not that your last year cards weren't but I can't stop being amazed at how creative you are with every new creation. You just keep them coming sweetie!:)
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhhhh super mooi Marianne!!
    Prachtige combinatie van kleur en materiaal.
    Super leuk model.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ptachtigkaartje Marianne en wat een prachtige kleuren heb je voor Tilda gebruikt!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wowwww wat een dotje marianne wat een leuk model ik ben er weg van

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het puzzelen is goed gelukt hoor! Geniet van je dag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend, wat mooi gemaakt.
    een plaatje!!
    en ik heb mij gisteren prima vermaakt met wat kaarten maken, de kinderen waren buiten met de sneeuw/schaatsen bezig, ook samen met de buurkinderen.
    de keukentafel lag helemaal vol.....want tussendoor dat de kinderen in huis kwamen gingen zij ook aan de slag, om daarna toch weer naar buiten te gaan, hihi.
    ik blijf het knap vinden dat je met zoveel volgers nog langs gaat om te reageren....want hierin gaat best veel tijd in zitten.
    petje af, hoor?
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een plaatje van een kaart Marianne.
    Fijne dag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woww, echt SCHITTEREND en wat een prachtige kleuren!!
    Alles is prachtig, prachtig kleurwerk, prachtig papier en prachtige details.
    Klinkt saai, maar het is echt zo.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig gemaakt weer, mooi papier is dit zeg, en je afdrukje is heel mooi ingekleurt hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a pretty design and such beautiful colouring and your embellishments are just gorgeous! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Marianne en wat een hoop details en een mooi gekleurd plaatje.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hai,via de facebook pagina van kreateja ben ik bij jouw blog gekomen.Wat een prachtige dingen maak jij.Deze kaart is echt geweldig.Ik ga je zeker volgen,kijken wat je nog meer voor moois maakt ,ik kan daar veel van leren en ideetjes opdoen
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Marianne, this is absolutely beautiful. I just love all that sweetness. Beautiful embellishing too! Tracy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Marianne.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh Marianne ik ben echt zo dol op jou creaties! Wauw hoe krijg je het toch iedere keer weer voor elkaar. Het is z'n mooi geheel alles klopt gewoon en zo als altijd heb je Tilda ook weer prachtig ingekleurd! Bedankt dat wij iedere keer weer mee mogen genieten van je pracht creaties
    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alles is in de vorige berichten al wel gemeld denk ik over de schoonheid van je kaartje alweer.
    Jouw kaartjes zijn echt favoriet hier hoor, ik ik bezoek toch nogal wat blogs.
    Kijk al weer uit naar je volgende creatie.
    Lieve groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ademloos en sprakeloos Marianne! Voor mij hoor je absoluut bij de top, ik begrijp niet dat je nog niet bent benaderd door de een of andere designer!!!!
    Succes met de oh zo spannende tijd voor groep 8, wat vind je er van dat de Cito wellicht verdwijnt????

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een super mooie kaart Marianne! Geweldige details en ook prachtig papier! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een geweldig mooi kaartje Marianne, prachtig al die mooie kleuren en details.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een supermooi kaartje en weer zo'n perfecte afwerking!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een beeldschoon kaartje is het toch weer! Knap hoe je altijd alles zo mooi weet te combineren, bloemen, labels, stansen enz. Succes deze week met de cito toetsen, altijd een spannende week.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geweldig wat een mooi kaartje weer Marianne! Leuk gedaan ook zo met de binnenkant en deze kleuren staan zo mooi bij elkaar!

    liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauwie Marianne! Je kaart is weer beeldschoon... Ik kan uren blijven kijken. Maar ik moet niet kijken, maar doen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo een mooie kaart. Je zou het niet zeggen op het eerste zicht dat het ingekleurd is met distress. Super mooi gedaan en lekker veel details.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Sodeknetters mooi!!!!!!!! Ik kan niet anders zeggen, hahaha. Allemachies wat een beauty!!! Ik heb dit afdrukje ook en toen dacht ik hoe ga je die appel kleuren????? Dat heb ik dus nu gezien......IK begin er denk ik maar niet aan want zo krijg ik hem nooit met mijn potloodjes, grrrrrr. Maar ja.....een mens kan niet alles hebben.
    Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Sterkte van de week!
    Je kaartje is weer helemaal top! Van binnen en van buiten, van boven en van onder.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het is weer een schitterend kaartje geworden!!
    Sterkte op school deze week!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schitterende kaart Marianne en met weer zo veel mooie details geweldig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Prachtige kaart , Marianne !! Enne....succes met de cito-toetsen ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kaart Marianne!
    heel leuk patroon ook;)
    Mooi DP;)

    Liefs
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wowww Marianne,wat is dit weer een beeldschone kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een schatje van een kaart Marianne.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat weer een super kaart Marianne, maar we zijn van jou toch ook niet anders gewend. Weer alle details en mooie kleuren.

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Absolutely Stunning! I love the colour choice and all the pretty detail, Beautifully done! Thanks so much for joining in at Just Magnolia this week
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dit is ook een beauty Marianne. Geweldig mooi meid. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een schitterende kaart Marianne, heel mooi gemaakt en geweldig gekleurd.
    Leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  43. What beautiful work Marianne. Thanks for joining in the fun at Simply Magnolia. hugs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wonderful card! Thanks so much for joining us at MDUC!

    Hugs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...