vrijdag 30 maart 2012

Tilda with bathcap



Hoi allemaal,
Vandaag heb ik een kaart met geurzakje gemaakt. Zo leuk om te doen.
Ik heb een langwerpige kaart gemaakt van
wit cardstock waar ik aan de bovenkant een halve cirkel uit heb gestanst met de cirkel van Spelbinder.
Daarop heb ik papier van Inkado gebruikt. Er zitten net als bij pion, 4 vierkantjes op die heel mooi bij elkaar passen. Onderaan een strook gestreept met daarover het vlinderpapier.
Alle randjes zijn bewerkt met de distress stain.
Door het kantje heb ik een lintje geregen met daarop twee strikjes.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met Twinkling H20's. Het was de eerste keer dat ik het gebruikte, maar wat is dit leuk. En het glimt heel mooi. Je kan het op de foto niet zo heel goed zien, maar het glimt je tegemoet.
Het jurkje is met Twinklings en de huid met distressinkt.
Toen het afdrukje uitgeknipt en gemat op de ovaal van Spelbinder en die gemat op de scalopped ovaal.
Tekst op de PC gemaakt en die gedaan op een label van Spelbinder.


Zo ziet het eruit als het geurzakje eruit is.
Aan de bovenkant van het zakje een Doily dubbelgevouwen en een rondje uit het DP. Daarop de tag van Magnolia gemaakt met de Doohickey So wrapped lovely.
Daarop een tekst gestempeld. Een kantje, lintje en veertje en een roosje. 


Onder de bloemetjes zit de doohickey van Magnolia Heart Swirl.
Nou ik hoop dat jullie weer een idee erbij hebben, want daar doen we het voor toch?

Deze kaart stuur ik in bij:
Magnolia Down Under Challenge: Bingo: Lace, Dies or punches, ribbons

34 opmerkingen:

  1. Ohh dit is heel mooi Marianne deze kaart met geur zakje leuke kleuren en dit papier is geweldig, je heb alles weer mooi afgewerkt als altijd.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattig geheel.
    Heel leuk gemaakt.
    En erg leuk om aan het zakje op deze manier het uittrek gedeelte te maken.
    Mooie combinatie weer!!
    Jammer dat de twinkling op de foto niet goed te zien is.
    Ik ben er zelf ook mee bezig en ik krijg het ook niet goed op de foto.

    lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Marianne dat is leuk bedacht! Prachtige kaart en dan zo'n leuk verstopt kadootje, onthouden dus.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee, wat een geweldig mooi geheel weer zeg. Ziet er er prachtig uit. Die gaat vast weer hoge punten scoren.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oohhh wauw zeg, dat ziet er weer schitterend uit, geweldig!!!!
    Fijn weekend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Marianne - as always a STUNNING project from you - LOVE this.
    Thanx so much for joining us at MDUC this week for our BINGO challenge.
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marianne,
    Een HEERLIJKE geurkaart ☺☺☺ met een PRACHTIGE Tilda en hele MOOIE vlinders.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Marianne, wat is 'ie weer mooi! En dat papier ... Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. That is a beautiful card!Really stunnning!
    Torill

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woh Marianne, hij is weer prachtig geworden.
    Wat jammer dat we geen knopje op de computer hebben, die we even kunnen indrukken, zodat we even kunnen reuken wat voor lekkers er in het geurzakje zit hihihi.
    Wie weet?????, ze kunnen tegenwoordig al zoveel.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhhhhhhhhhh wat een pracht zaje en wat leuk om er een geurzakje in te doen ik vind het een toppertje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig weer hoor en leuk idee zo een geurzakje, het papier vind ik ook prachtiggg

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow beautiful and gorgeous design
    Hugs louise xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, Marianne!
    You are certainly one of my absolute fav crafters out there and my God, lady: this is sure no exeption! Love the gorgeous fold and amazing layout :) And Tilda simply never looked so good :) Beautiful colouring and stunning papers too!

    Thank you so much for joining us at MDUC this week as well :) We are thrilled :) Welcome back!

    Hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauww Marianne, wat een beauty!! Die papers zijn weer zo leuk! prachtig ingekleurd en fantastisch mooie details. Ik ben echt fan van jou werk.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwwwwwwwwwwww, dat is genieten hier zeg!!!! Ik heb mijn ogen even over je blog laten rollen en nog een keer extra om er zeker van te zijn dat ik niets heb gemist!!! Supermooi Marianne, ik kijk weer uit naar de volgende creatie.
    Fijn weekend, grts.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer een geweldig leuk idee en zo mooi gemaakt!!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beeldig en weer zo'n leuk idee, ga ook ik onthouden!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh wowww Marianne,wat heb je weer beeldschone kaarten gemaakt.
    De 1nog mooier dan de ander.
    Lief die stempels,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.
    Je ben echt een kanjer,complimenten.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een ontzettend leuk idee en prachtig uitgevoerd:0)
    grzt Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wonderful! I just adore this card, fabulous design!
    Love, Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi marianne
    nou mijn mond valt open van verbazing bij het zien van zo iets mooi's zulke lieve kleurtjes!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat ziet er weer prachtig mooi uit Marianne.
    Echt schitterend.
    Jammer dat Je het niet kan ruiken.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele mooie kaart/verpakking heb je gemaakt. Dit is ook een idee om te onthouden met het geurzakje. Je hebt ook geweldig gekleurd, ik blijf het zeggen, het wordt saai! Ook hele mooie details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattige creatie Marianne!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. SCHITTEREND gemaakt Marianne en wat een prachtige combinatie heb je ervan gemaakt.
    Je kleurwerk is weer fantastisch om te zien.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Perfect als altijd!!! Er is weer zoveel moois op te bewonderen dat je niet weer waar je het eerst of het laatst moet kijken!
    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. How wonderful! Really love this card! Hugs linnzan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind het een absoluut pareltje!!!! prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful card, Marianne!
    Thanks for joining us at SC,
    hugs from Maya

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig Marianne! Helemaal geweldig!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Another great shape, Marianne, and beautiful colouring and lovely embellishment. Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  33. WOW! How absolutely gorgeous this is! I've never seen this cutie before; she's totally adorable! How comes you nordic peeps always put your hands first on the most beautiful Maggies?;)) maybe because they come from Sweden:).
    I love to bits the way you designed this one. Don't know if a card can get sweeter than this.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...